[Przejdź do treści]

Informujemy, że od 22 maja 2023 r. Urząd Miejski w Zabrzu posiada nową stronę Biuletynu Informacji Publicznej, dostępną pod adresem: https://bip.miastozabrze.pl/.

Urząd Miejski  -  Wydziały (komórki równorzędne)
zadania
Do zakresu działania Wydziału Administracyjno - Technicznego - należy w szczególności:

A. Zadania realizowane przez Referat Administracyjny:

1) zarządzanie i administrowanie nieruchomościami przez Urząd, za wyjątkiem lokali administrowanych przez Wydział Zarządzania Mieniem,
2) sprawowanie nadzoru nad eksploatacją urządzeń,
3) prowadzenie przeglądów, konserwacji i napraw wyposażenia Urzędu oraz sprzętu biurowego,
4) przygotowanie koncepcji i rozwiązań organizacyjnych związanych z administrowaniem budynkami Urzędu,
5) nadzór nad bezpieczeństwem fizycznym nieruchomości i lokali,
6) utrzymanie czystości Urzędu,
7) prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem parkingów Urzędu.

B.Zadania realizowane przez Referat Techniczny:

1) prowadzenie bieżących konserwacji, napraw i awarii budynków Urzędu,
2) monitorowanie stanu technicznego nieruchomości Urzędu,
3) prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości Urzędu,
4) zapewnianie obsługi technicznej Urzędu,
5) kierowanie do właściwych komórek organizacyjnych spraw związanych z realizacją remontów i inwestycji Urzędu.